úterý 24. května 2016

Má první dvoustránka - Červenec 2015

Dlouho jsem přemýšlela, jaký příspěvek dát jako první. A nenapadlo mě nic lepšího, než se s vámi podělit o úplně svou první stránku, respektive dvoustránku :-)






Tahle stránka má pro mě hned několik citových vazeb. Za prvé je to úplně má první stránka, kterou jsem vytvořila a za druhé v tomto měsíci oslavila naše Emička své první narozeniny. Na obě stránky jsem použila kartičky Confetti od Becky Higgins, první které jsem vlastnila.




Na úvodní kartičku jsem pak použila výseky a razítko z aktuálního letního PL kitu a washi pásku v designu filmového pásu.




Druhá stránka je z našeho prvního společného rodinného focení. Kartičky jsou opět z kolekce Confetti. Chipboards jsou z kolekce Say Cheese a žluté kolo z kolekce Homespun, obě od Simple Stories. Akorát jsem v začátcích tolik ozdob nevlastnila, takže tyto jsou vytištěné a vystřižené.



Takže tohle je má úplně první dvoustrana. Teď už bych jí asi udělala jinak, ale přesto patří k mým nejoblíbenějším. A co vy a vaše začátky?

Žádné komentáře:

Okomentovat