středa 8. června 2016

Narozeninové insta album

Naše milovaná "adoptivní" babička Mirka (přítelkyně mého taťky) slavila minulou sobotu krásných 60 let. Hrozně dlouho jsem si lámala hlavu s tím, co jí dát. Aby měla krásnou památku, ale zároveň aby to mělo nějaký smysl a jen se na to neprášilo. A pak přišel nápad, udělat jí insta album. Času jsem na to měla opravdu spoustu, rozhodla jsem se už koncem března, ale stejně jsem ho dodělávala večer před předáním.




Potřebovala jsem nějaké starší Mirčiný fotky, takže nezbývalo než poprosit o pomoc Mirky syna Pepu. Ten mi sehnal staré fotky a i přání s fotografiemi všech účastníků plánované oslavy.


Fotky mi předal posledního dubna, takže na lepení jsem měla celý měsíc. Moře času a já stejně nestíhala :-)



Původní představa byla úplně jiná, ale nakonec se nese album ve zlatých barvách.


Začala jsem menším návratem do minulosti.


 Jako podklad jsem použila papíry s geomterickými tvary Capsule od Papermania.


Nechyběl také zlatý embosovací prášek a veškeré zlaté ozdoby a výseky co jsem doma našla.





Pasáže jako návrat do minulosti, gratulace a oslava jsem prokládala zlatým puntíkatým vellumem.


A tady už je pasáž s gratulacemi všech účastníků oslavy. Bylo těžké je všechny sehnat, ale nakonec to Pepa zvládl na jedničku.




Gratulantů bylo kolem třiceti, takže přidám jen pár ukázek, ať vás tu moc nenudím :-)



Tyhle pasovky mi daly hodně zabrat, ale nakonec se mi je podařilo zakomponovat.



Titulní stránka pro budoucí část s fotografiemi z oslavy. 


Na předchozí stránce ještě chybí puntíkaté vellum a vlevo byla fotografie dalších účastníků, která se ke mně dostala na poslední chvíli a přání se psalo v den oslavy potají na baru :-D



A protože naše babička Mirka angličtinu moc neovládá a já bohužel moc českých ozdob neměla, přidala jsem stránku se slovníkem.



Album nakonec udělalo ohromnou radost. Moc se oslavenkyni a i všem ostatním líbilo.
Každý se chtěl podívat a prohlédnout si ho. Takže můj plán vyšel na jedničku :-)

9 komentářů:

  1. To je naprostá bomba! Přesně tohle jsem původně plánovala pro babičku k 90. narozeninám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Já to měla původně v plánu jinak, myslela jsem, že použiji plastové kapsy a insta kartičky a nakonec jsme skončila "jen" u papírů :-D

      Vymazat
  2. Super nápad, Péťo a opět nádherné provedení! Myslím, že alba jsou pro babičky nejlepší ... ;-) Insta album jsem zatím nedělala, teď jsi mne inspirovala. Tyto papíry od Capsule se mi moc líbí, čekají, až mne Můza (že by Péťa? ;-) ) nakopne ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani :-) Tohle je také mé první Insta album, jednou se začít musí... :-) Papíry jsou opravdu moc krásný, skvěle se hodily, nedávno jsem je někde zahlídla v neonovém provedení, tak si na ně brousím zuby, ty by se mi do alba hodily :-D

      Vymazat
  3. Péťo, moc krásný to máš a určitě budou slzičky, já bych tedy určitě bulela, kdybych něco takovýho krásnýho dostala :-) A ten slovník je super! :-)
    Dianka
    www.diankakreativity.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Dianko, předávala jsem teď v sobotu a nějaká ta slzička opravdu ukápla :-) Za pochvalu slovníku děkuji, byl tak trošku nutnost, když mám všechny bigshotový šalony s nápisy v angličtině :-)

      Vymazat
  4. Krásny a nezabudnuteľný darček si urobila :-)) mám rovnakú skúsenosť s albíčkami k narodeninám,
    vždy sa všetkým veľmi páčili až boli unesení, mňa to stálo veľa času a námahy ale stálo to zato,
    takýto album je najsuper darček a pre babičky zvlášť :-) a ešte aj tie gratulácie a slovníček!
    parádne si to urobila.

    OdpovědětVymazat
  5. nádhera! čisté, decetní, dojemné! to jsou ty nejkrásnější dárky ...

    OdpovědětVymazat
  6. Peťo, to je nádhera. Tak úžasně sladěné. Určitě i nějaká slzička ukápla. :-)

    OdpovědětVymazat