sobota 30. prosince 2017

vánoční jmenovky a jedno rychlo přání

Sice s křížkem po funuse, ale třeba se někomu bude hodit malá inspirace na příští rok.
Na jmenovky s fotografií jsem se chystala už loni, ale nějak jsem to nestihla. I letos to vypadalo bledě, ale nakonec jsem to dala :-) A nakopla mě tahle úžasná razítka od Silvie z dílny Paperoamo. Ty jsem tam vážně bez povšimnutí nechat nemohla. Mám i nevánoční verzi, ale tyhle se mi hodily mnohem více.




Otisky jsem vybarvila akvarelovými pastelkami. Původně bylo v plánu je ještě vodou rozblendit, ale nebylo čas si hrát na hrdinku a tak zůstalo jen u vybarvení. A myslím, že účel i tak splní.




Pak už jsem jen obtisky vystříhala a pomocí bigshotu a šablon vyřezala visačky na jmenovky.




Na větší visačky jsem ještě přidala sníh a zvířátka přilepila 3D lepenkou a bylo hotovo. Jen kdybych nepotřebovala tak 40 kusů :-D



A tady ukázka i z druhé strany. Fotky na jmenovkách měly úspěch a Emička byla šťastná, že si mohla sama zjistit čí je to dáreček.





A když už jsem měla zvířátka natištěné, vybarvené a vystřižené, tak jsem si střihla ještě jedno rychlo přání.


Vzhledem k tomu, že je to poslední článek v tomto roce, tak bych vám chtěla touto cestou popřát vše nejlepší do nového roku, ať vykročíte tou správnou nohou a ať je ještě šťastnější než rok letošní.

1 komentář:

  1. Péťo, luxus! Visačky s fotkami jsou pro děti vůbec nejlepší! Vám také super Silvestr a nový rok ať je plný radosti a příjemných překvapení!

    OdpovědětVymazat