čtvrtek 2. února 2017

Titulka 2016

Nikdy jsem se netajila tím, že mám ráda challenge. A není to kvůli možným výhrám, i když ty jsou také příjemné, ale hlavně kvůli tomu, že mě popohání v mé tvorbě. Nejinak tomu bylo v lednové challenge od Paperoamo. Kdo by si pomyslel, že už budu mít v lednu titulku? No dobře, vím, že mám roční skluz, ale nebýt této challenge, tak by titulka ještě nějaký čas na své zpracování určitě čekala. A navíc titulka na velkou stránku byla pro mě opravdu velká výzva. Tak se pojďte podívat, jak jsem se s touto výzvou poprala :-)


Zjistila jsem, že se mi u velkých stránek nejlépe pracuje s čistě bílou čtvrtkou. Moc s těmi barevnými neumím pracovat. Ale stránka se samotnou klapkou se mi zdála strašně holá a nějaká ta barvička jí chyběla. Tak jsem si vzala na pomoc houbičku a křídové žehličky. Doplnila několika papírovými výseky z různých kitů a bylo hotovo. Zní to tak jednoduše a přesto mi stránka trvala 2 dny :-D





A co vy? Už máte titulní stránku pro tento rok? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat