pondělí 20. února 2017

Narozeninová challenge

Jistě není novinkou, že Paperoamo v sobotu oslavilo své čtvrté narozeniny. V rámci této velké události probíhaly na blogu různé soutěže. A jednou z nich bylo liftnout stránku jedné z členek DT, kterou vytvořily v rámci tiché pošty. Více zde





Všechny stránky byly krásné a holkám se opravdu moc povedly. Ale jelikož na zpracování byl cca den a půl, nebylo moc času na hrdinství. Zvlášť s mým šnečím tempem :-D Zvolila jsem stránku, kterou tvořila Lea, přišla mi na zpracování nejjednodušší a taky se mi hodila pro fotku, kterou jsem plánovala použít. I tak jsem nad tím strávila celé dopoledne.




Stránku jsem tvořila k fotografii z našeho focení ve Františkových Lázních, kde jsme strávili jeden podzimní víkend a oslavili 12. výročí. Tenkrát ještě bezdětní :-)


Přiznám se, že barevné cákance byla pro mě opravdu challenge. Nikdy se mi nepovedou udělat tam kam chci a jak je chci. Ale mohlo to dopadnout i hůř :-)



A tady je už finální stránka. Jednoduchá, ale mám z ní fakt radost. Nebýt této úžasné challenge, tak by jistě čekala na své zpracování ještě dlouhou dobu.  Moc děkuji holky, za to, že jste a za to, co pro nás děláte.

Žádné komentáře:

Okomentovat