čtvrtek 23. listopadu 2017

PL únor 2017


 Letos jsem si dala předsevzetí tvořit více velkých layoutů a to se mi zatím daří. Druhý měsíc v albu a druhý layout. Snad to takhle půjde dál, protože velké layouty album krásně oživí.




Stránka vznikla opět na základě challenge, kde zadáním tuším bylo použít několik vzorovaných papírů. Vzhledem k tomu, že jsem měla tentokrát PL stránku už hotovou a snažila jsem se stránky barevně sladit, bylo vybírání vzorovaných papírů v potřebném odstínu trošku složitější (zvlášť když zase tolik vzorových papírů nevlastním). Ale nakonec se podařilo :-) Doladila jsem už jen mojí oblíbenou dřevěnou abecedou, vellumovou abecedou a přidala hvězdičky a bylo hotovo.




PL stránka je opět celá poskládaná z lednovo-únorového My life kitu a obohacena o dřevěnou abecedu. Poslední dobou zjišťuji, že mi ke tvoření stačí čím dál tím méně materiálu. To by mě zajímalo co budu s tím vším nasysleným materiálem dělat :-D


A tady už jsou obě stránky pohromadě.

Žádné komentáře:

Okomentovat