úterý 31. října 2017

PL Leden 2017

Tak po větší pauze jsem opět zpět v tvořícím procesu :-) V poslední době toho bylo tolik, že i ke mně se dostala menší tvořící krize, málo času, spousta starostí a narůstající resty v albu tomu také moc nepomáhaly.

Ale s příchodem nového člena rodiny se zase chuť tvořit probudila a díky tomu, že mám zatím zlaté spící miminko se mi dostává i ten potřebný čas.

Dneska tu mám jednu starší dvoustránku, kterou jsem tvořila už dříve, ale vzhledem k tomu, že se momentálně v albu nacházím v měsíci dubnu, rozhodla jsem se postupně zveřejnit všechny stránky od nového roku (vzhledem k tomu, že tvořím po měsíci, zase tolik jich není...)



Pokud sledujete scrapbookové blogy, tak jste je určitě už někde viděli. Tuším, že obě stránky jsem udělala na základě soutěží.


První kapsová stránka je celá tvořená z lednovo-únorového My life kitu od Paperoamo. Poprvé když jsem ten kit dostala jsem byla dost rozpačitá, přišel mi hezký, ale absolutně nezimní. Ale nakonec jsme si ho zamilovala a k mým zimním fotkám se dokonale hodil.




Tenhle layout jsem tvořila na základě výzvy PA, kde měli být použity na zimní fotku, nezimní barvy.
A vzhledem k předchozí stránce a  barvě bundy, byla malinová jasná volba :-) Poslední dobou se řídím heslem, že méně je někdy více, takže stránka je taková jednodušší, ale to se mi právě líbí.
Nejvíce práce mi dal ten vodovkový podklad. Bohužel jsem neměla akvarelovou čtvrtku, takže se mi stránka trošku zkroutila, ale doufám, že se časem pod tíhou ostatních stránek srovná.
Pak už jen nalepit fotku, přidat pár výseků vloček, několik glitrů, nápis zima je tady a samozřejmě výsek láska se srdíčkem taky nesměla chybět a je hotovo...

Žádné komentáře:

Okomentovat